peer en nel naar china.reismee.nl

Watervallen en het blauwe water, Nat park Jiuzhaigou

Drommen volk, busladingen, taxi's af en aan. Wenne kwak volk en dan schijn het merendeel er nog niet eens te zijn. Gelukkig stappen ze in de bus, stappen uit bij een bijzonderpunt zoals waterval, maken fotoos van elkaar en weer naar de volgende atractie met de bus. We lopen vaak alleen ove de prachtig aangelegd pad van planken, zonder een sporrtje van vuil of rommel. Geweldig goed aangelegd met overal opstapplaatsen. We bussen naar eindpunt en wandelen yterug tot aan de y splitsing, hoe ver? gewoon de hele dag. Langs een snelstromende rivier die dan smal is en dan weer rustig kabbelt breed uit door een bos waar de bvomen met hun voeten in het water staan. Watervallen enkele wel 200 mtr breed. Geweldig maar echt fantastisch is de blauwe kleur van het kraakheldere water. Kijk zelf maar op de fotoos.

Tegen 5 uur nog even met de bus de andere tak naar boven.in een busje wat voor een vaste groep is.Nel mag voorin zitten.Einde bij 'Long lake', ze vliegen de bus uit en op de foto ongeacht de achtergrond. Nel moet er mee op, krijgt een sjaal om en kakafonie van lachen en giebelen.Nel met Lien Ho, dan Zhi met Ho, Li wil ook weer met Nel. Zhong twijffelt maar Piu haalt haar over en zo gaat dat zeker10 min en nog weer de hele klub met Nel steeds in het midden.. Mr Hue maakt fotoos en video. Ik heb van ons Nel nog nooit zoveel gefotografeert. Vlak voor het sluitende poort uit, geweldige dag, keimeug maar voldaan, een ervaring rijker met het chines toerisme want we hebben nog geen 10 andere gezien

Ingrid

Een van de belangrijkste lessen die ik ooit nog eens geleerd heb met reizen: Een bus zit noooooit vol, er kan altijd nog wat meer bij.
Fijn dat je zo'n populaire vrouw hebt roepen ze ook al: 'I love you'

AnneMarie en Bert

Waarschijnlijk ben ik de eerste...
Al vast van HARTE GEFELICITEERD en vieren jullie HET op zij Chinees?
Geniet er nog lekker van samen